Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga iespējas Turcijas mazām un vidējām biznesam
Nosaukums angļu valodā Marketing Opportunities for small and medium business in Turkey
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Ieva Andersone
Anotācija ANOTĀCIJA Alp B. Mārketinga iespējas Maziem un vidējiem uzņēmumiem Turcijā: Maģistra darbs / B. Alp, doc. Deniss Ščeulovs – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārzemju studentu departaments, maģistra programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 2016 gads. Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Maģistra darba apjoms ir 93 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts. Bibliogrāfisko sarakstu veido 42 informācijas resursi. Analītiskā daļa ietver MVU īpatsvara ekonomikā apskatu, MVU un lielu uzņēmumu salīdzinājumu, MVU mārketinga un tā raksturojumu, MVU mārketinga plānošanas procesa novērtēšanu, MVU mārketinga aktivitāšu analīzi, kā arī mārketinga veidu mazos un vidējos uzņēmumos analīzi. Teorētiskā daļa ietver pārtnermārketinga, tiešsaistes satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, mobilā mārketinga apskatu, kā arī meklēšanas robotu optimizāciju (SEO). Apskats ietver aprakstus, veidus, uzdevumus, konceptus, vadlīnijas un standartus. Turklāt, darbā iekļauti ilustratīvie piemēri, ekonomiskie aprēķini, kā arī statistiskie dati. Praktiskā daļā ietver rekomendācijas mārketinga attīstībai mazos un vidējos uzņēmumos, mārketinga stratēģijas izstrādi un mārketinga aktivitāšu plānošanu MVU. . Darba pētījuma periods: 2015. – 2016.g. Maģistra darbā 10 attēli un 8 tabulas.
Atslēgas vārdi Mārketinga
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2016 11:52:02