Anotācija |
ANOTĀCIJA
Alp B. Mārketinga iespējas Maziem un vidējiem uzņēmumiem Turcijā: Maģistra darbs / B. Alp, doc. Deniss Ščeulovs – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārzemju studentu departaments, maģistra programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 2016 gads.
Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Maģistra darba apjoms ir 93 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts. Bibliogrāfisko sarakstu veido 42 informācijas resursi.
Analītiskā daļa ietver MVU īpatsvara ekonomikā apskatu, MVU un lielu uzņēmumu salīdzinājumu, MVU mārketinga un tā raksturojumu, MVU mārketinga plānošanas procesa novērtēšanu, MVU mārketinga aktivitāšu analīzi, kā arī mārketinga veidu mazos un vidējos uzņēmumos analīzi.
Teorētiskā daļa ietver pārtnermārketinga, tiešsaistes satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, mobilā mārketinga apskatu, kā arī meklēšanas robotu optimizāciju (SEO). Apskats ietver aprakstus, veidus, uzdevumus, konceptus, vadlīnijas un standartus.
Turklāt, darbā iekļauti ilustratīvie piemēri, ekonomiskie aprēķini, kā arī statistiskie dati. Praktiskā daļā ietver rekomendācijas mārketinga attīstībai mazos un vidējos uzņēmumos,
mārketinga stratēģijas izstrādi un mārketinga aktivitāšu plānošanu MVU.
. Darba pētījuma periods: 2015. – 2016.g.
Maģistra darbā 10 attēli un 8 tabulas. |