Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga iespējas Turcijas mazām un vidējām biznesam
Title in English Marketing Opportunities for small and medium business in Turkey
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Deniss Ščeulovs
Reviewer Ieva Andersone
Abstract ANOTĀCIJA Alp B. Mārketinga iespējas Maziem un vidējiem uzņēmumiem Turcijā: Maģistra darbs / B. Alp, doc. Deniss Ščeulovs – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārzemju studentu departaments, maģistra programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 2016 gads. Maģistra darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Maģistra darba apjoms ir 93 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts. Bibliogrāfisko sarakstu veido 42 informācijas resursi. Analītiskā daļa ietver MVU īpatsvara ekonomikā apskatu, MVU un lielu uzņēmumu salīdzinājumu, MVU mārketinga un tā raksturojumu, MVU mārketinga plānošanas procesa novērtēšanu, MVU mārketinga aktivitāšu analīzi, kā arī mārketinga veidu mazos un vidējos uzņēmumos analīzi. Teorētiskā daļa ietver pārtnermārketinga, tiešsaistes satura mārketinga, sociālo mediju mārketinga, mobilā mārketinga apskatu, kā arī meklēšanas robotu optimizāciju (SEO). Apskats ietver aprakstus, veidus, uzdevumus, konceptus, vadlīnijas un standartus. Turklāt, darbā iekļauti ilustratīvie piemēri, ekonomiskie aprēķini, kā arī statistiskie dati. Praktiskā daļā ietver rekomendācijas mārketinga attīstībai mazos un vidējos uzņēmumos, mārketinga stratēģijas izstrādi un mārketinga aktivitāšu plānošanu MVU. . Darba pētījuma periods: 2015. – 2016.g. Maģistra darbā 10 attēli un 8 tabulas.
Keywords Mārketinga
Keywords in English Marketing
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 01.06.2016 11:52:02