Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tiešsaistes mārketinga attīstība Āzijas valstīs |
Nosaukums angļu valodā |
Online Marketing Development in Asian Countries |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Konstantins Kozlovskis |
Anotācija |
GAHLOT Karan. Tiešsaistes mārketinga izstrāde Āzijas valstīs: Bakalaura darbs: Karan GAHLOT, doc. Deniss Ščeulovs – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārzemju studentu departaments, bakalaura programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 2016 gads.
Bakaluara darba mērķis ir novērtēt tiešsaistes mārketingu Āzijā.
Analitiskajā daļā autors apkopojis un analizējis informāciju par tiešsaistes mārketingu, kas palīdz saprats tiešsaistes mārketinga uzbūvi, principus un citus aspektus. Daļā analizēti tiešsaistes mārketinga priekšrocības, stiprās puses un iespējas, ko tas sniedz uzņēmumiem. Kā arī tika analizēta esošā situācija Āzijas tirgū.
Bakalaura darba otrā daļā autors piedāvā rekomendācijas un priekšlikumus ieņēmumu gūšanai no tiešsaistes mārketinga izmantošanas. Kā arī parāda izaicinājumus, kādi varētu būt Āzijas valstīm izmantojot tiešsaistes mārketingu.Tika veikta PEST analīze.
Bakalura darba secinājumos apkopots galvenais paveiktais, priekšlikumos piedāvātās jaunas idejas tiešsaistes mārketinga attīstībai Āzijā.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 62 lapaspuses. Tajā ietilpst ievads, analītiskā, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfiskais saraksts. Darbs satur 27 attēlus, 3 formulas un 1 pielikumu. Bibliogrāfisko sarakstu veido 34 informācijas resursi. |
Atslēgas vārdi |
Tiešsaistes mārketinga izstrāde Āzijas valstīs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Online Marketing Development In Asian Countries |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2016 14:29:56 |