Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga nozīme restorānu darbībā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing activity in restaurant business |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vitālijs Jurēnoks |
Recenzents |
Vladimirs Šatrevičs |
Anotācija |
Sharifov T. Mārketinga aktivitātes restorānu biznesā: Bakalaura darbs/ B.Soyibbekov, Profesors Dr.oec. Vitālijs Jurēnoks – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2016.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, tā apjoms ir 58 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Tas sevī ietver ievadu, teorētisko daļu, praktisko daļu, secinājumus un bibliogrāfisko sarakstu. Bibliogrāfiskais sarakstā ir 49 informācijas avoti.
Bakalaura darba analītiskā daļa sevī ietver apakšnodaļas, kuras veltītas restorānu biznesa analīzei, restorānu klasifikācijai, mārketinga koncepciju un mārketinga elementu analīzei, mārketinga aktivitāšu un pētījuma metožu efektivitātei.
Bakalaura praktiskajā daļā vairākās apakšnodaļās ir veikta restorāna “Tokyo City” darbības analīze, autors ir veicis SVID analīzi, veicis klientu un darbinieku aptaujas, veicis mārketinga pētījumus un novērtējis ieteikto mārketinga aktivitāšu efektivitāti restorānam “Tokyo City”.
Bakalaura darbs sastāv no 19 attēliem, 12 tabulām, 11 formulām un 2 pielikumiem. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga nozīme restorānu darbībā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MARKETING ACTIVITY IN RESTAURANT BUSINESS |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2016 13:44:56 |