Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana
Nosaukums angļu valodā Planning of Promotion Activities of Trading Company
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec. Ieva Andersone
Recenzents IEVF doktorante, Mg.oec. Anita Straujuma
Anotācija Bakalaura darba tēma “Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana” ir saistīta ar tirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikāciju stratēģijas izpēti un analīzi. Darbs balstās uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un konkrēta tirdzniecības uzņēmuma “X” mārketinga komunikāciju stratēģiju un pārdošanas taktiku. Darba galvenie uzdevumi ir saistīti ar mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu un saistītas literatūras izpēti, praktiskā piemēra darbības aprakstu un analīzi, tā mārketinga komunikāciju aktivitāšu īpašības. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kas ir sadalītas apakšnodaļās. Darba pirmā daļa analizē mārketinga komunikāciju no teorētiskiem aspektiem, otrā izskata praktisko mārketinga komunikāciju stratēģijas veidošanas procesu un analīzi. Darbs ietver 19 tabulas, 2 ilustrācijas un 1 pielikumu
Atslēgas vārdi Tirdzniecības uzņēmums,mārketinga komunikāciju stratēģija,virzīšana,virzīšanas pasākumu plānošana,virzīšanas pasākumi,
Atslēgas vārdi angļu valodā Promotion Activities of Trading Company, Promotion Activities,marketing communication strategy,
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2016 22:53:37