Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana |
Nosaukums angļu valodā |
Planning of Promotion Activities of Trading Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Recenzents |
IEVF doktorante, Mg.oec. Anita Straujuma |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma “Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana” ir saistīta ar tirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikāciju stratēģijas izpēti un analīzi. Darbs balstās uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un konkrēta tirdzniecības uzņēmuma “X” mārketinga komunikāciju stratēģiju un pārdošanas taktiku. Darba galvenie uzdevumi ir saistīti ar mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu un saistītas literatūras izpēti, praktiskā piemēra darbības aprakstu un analīzi, tā mārketinga komunikāciju aktivitāšu īpašības. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kas ir sadalītas apakšnodaļās. Darba pirmā daļa analizē mārketinga komunikāciju no teorētiskiem aspektiem, otrā izskata praktisko mārketinga komunikāciju stratēģijas veidošanas procesu un analīzi. Darbs ietver 19 tabulas, 2 ilustrācijas un 1 pielikumu |
Atslēgas vārdi |
Tirdzniecības uzņēmums,mārketinga komunikāciju stratēģija,virzīšana,virzīšanas pasākumu plānošana,virzīšanas pasākumi, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Promotion Activities of Trading Company, Promotion Activities,marketing communication strategy, |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2016 22:53:37 |