Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana |
Title in English |
Planning of Promotion Activities of Trading Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Reviewer |
IEVF doktorante, Mg.oec. Anita Straujuma |
Abstract |
Bakalaura darba tēma “Tirdzniecības uzņēmuma virzīšanas pasākumu plānošana” ir saistīta ar tirdzniecības uzņēmuma mārketinga komunikāciju stratēģijas izpēti un analīzi. Darbs balstās uz mārketinga komunikāciju teorētiskiem aspektiem un konkrēta tirdzniecības uzņēmuma “X” mārketinga komunikāciju stratēģiju un pārdošanas taktiku. Darba galvenie uzdevumi ir saistīti ar mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu un saistītas literatūras izpēti, praktiskā piemēra darbības aprakstu un analīzi, tā mārketinga komunikāciju aktivitāšu īpašības. Darbs sastāv no 2 nodaļām, kas ir sadalītas apakšnodaļās. Darba pirmā daļa analizē mārketinga komunikāciju no teorētiskiem aspektiem, otrā izskata praktisko mārketinga komunikāciju stratēģijas veidošanas procesu un analīzi. Darbs ietver 19 tabulas, 2 ilustrācijas un 1 pielikumu |
Keywords |
Tirdzniecības uzņēmums,mārketinga komunikāciju stratēģija,virzīšana,virzīšanas pasākumu plānošana,virzīšanas pasākumi, |
Keywords in English |
Promotion Activities of Trading Company, Promotion Activities,marketing communication strategy, |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
26.05.2016 22:53:37 |