Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids inženiera profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Enerģētika un elektrotehnika
Nosaukums "Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde"
Nosaukums angļu valodā "Development of the asynchronous traction motor for metro cars"
Autors Kārlis Ozoliņš
Struktūrvienība 11200 Enerģētikas institūts
Darba vadītājs E.ketnere
Recenzents Aleksandrs Mesņajevs
Anotācija Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde Inženiera darbā tika izstrādāts trīsfāzu asinhronā vilces dzinēja projekts. Galvenie dzinēja parametri: nominālā jauda PN=170 kW, nominālais fāzes spriegums UN=306V, sprieguma frekvence f=43 Hz, nominālā rotācijas frekvence n=1290 min-1, polu pāru skaits 2p=4, jaudas koeficents cosφ>0,85 un lietderības koeficentu η>0,9. Aprēķinu ceļā tika iegūti dzinēja galvenie izmēri un parametri, statora un rotora parametri un izmēri. Tālākajā darba gaitā tika veikts dzinēja elektrisko un magnētisko parametru aprēķins. Inženiera darbā tika aprēķināti palaišanas un nominālā darba režīma parametri. Atbilstoši dzinēja parametriem, tika konstruēts dzinēja magnētiskā lauka modelis QuickField programmā. Aprēķina rezultāti salīdzināti ar magnētiskā lauka modelēšanas laikā iegūtajiem rezultātiem, izdarīti secinājumi. Darba kopējais apjoms ir 65 lappuses. Tas satur 17 attēlus, 16 tabulas, divus rasējumus A1 formātā un tajā ir atsauces uz 10 literatūras avotiem.
Atslēgas vārdi Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde
Atslēgas vārdi angļu valodā Development of the asynchronous traction motor for metro cars
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2016 18:55:49