Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Engineer
Title of the study programm Power and Electrical Engineering
Title in original language "Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde"
Title in English "Development of the asynchronous traction motor for metro cars"
Author Kārlis Ozoliņš
Department 11200 Institute of Power Engineering
Scientific advisor E.ketnere
Reviewer Aleksandrs Mesņajevs
Abstract Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde Inženiera darbā tika izstrādāts trīsfāzu asinhronā vilces dzinēja projekts. Galvenie dzinēja parametri: nominālā jauda PN=170 kW, nominālais fāzes spriegums UN=306V, sprieguma frekvence f=43 Hz, nominālā rotācijas frekvence n=1290 min-1, polu pāru skaits 2p=4, jaudas koeficents cosφ>0,85 un lietderības koeficentu η>0,9. Aprēķinu ceļā tika iegūti dzinēja galvenie izmēri un parametri, statora un rotora parametri un izmēri. Tālākajā darba gaitā tika veikts dzinēja elektrisko un magnētisko parametru aprēķins. Inženiera darbā tika aprēķināti palaišanas un nominālā darba režīma parametri. Atbilstoši dzinēja parametriem, tika konstruēts dzinēja magnētiskā lauka modelis QuickField programmā. Aprēķina rezultāti salīdzināti ar magnētiskā lauka modelēšanas laikā iegūtajiem rezultātiem, izdarīti secinājumi. Darba kopējais apjoms ir 65 lappuses. Tas satur 17 attēlus, 16 tabulas, divus rasējumus A1 formātā un tajā ir atsauces uz 10 literatūras avotiem.
Keywords Metro vagona asinhronā vilces dzinēja izstrāde
Keywords in English Development of the asynchronous traction motor for metro cars
Language lv
Year 2016
Date and time of uploading 26.05.2016 18:55:49