Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola izveide un vadīšana |
Nosaukums angļu valodā |
Brand Creation and Management |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. R. Greitāne |
Recenzents |
Docents, MBA Modris Ozoliņš |
Anotācija |
Bakalaura darbs tēma- Zīmola izveide un vadīšana. Bakalaura darba autore ir Kristīne Staseloviča.
Bakalaura darba pētījums tika veikts, lai izpētītu zīmolu veidošanas principus, tā vērtības un identitātes veidošanu. Bakalaura darba analītiskajā apskata daļā tiek pētīts kā veidojas zīmols, tā identitāte un vērtība. Balstoties uz analītiskās apskata daļas izpētītajiem aspektiem, pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēts Bio2You zīmols, tirgus segmentēšana, zīmola pozicionēšana, veikta logo analīze. Lai noskaidrotu zīmola Bio2You atpazīstamību, tika veikta un apkopota aptauja.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 59 lapaspuses, kas sastāv no ievada, 7 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kas radušies darba izstrādāšanas procesā un 2 pielikumiem. Bakalaura darbā ir izmantotas 6 tabulas, shematiski un grafiski attēloti 27 attēli.
Bakalaura darbā izmantoti 26 informācijas avoti, kas ir gan latviešu, gan ārzemju autoru literatūra, publikācijas presē un internetā. |
Atslēgas vārdi |
zīmols, zīmola izveide, zīmola identitāte, zīmola vērtība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
brand, brand creation, brand identity, brand value |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2016 17:47:43 |