Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola izveide un vadīšana
Nosaukums angļu valodā Brand Creation and Management
Autors Kristīne Staseloviča
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec. R. Greitāne
Recenzents Docents, MBA Modris Ozoliņš
Anotācija Bakalaura darbs tēma- Zīmola izveide un vadīšana. Bakalaura darba autore ir Kristīne Staseloviča. Bakalaura darba pētījums tika veikts, lai izpētītu zīmolu veidošanas principus, tā vērtības un identitātes veidošanu. Bakalaura darba analītiskajā apskata daļā tiek pētīts kā veidojas zīmols, tā identitāte un vērtība. Balstoties uz analītiskās apskata daļas izpētītajiem aspektiem, pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēts Bio2You zīmols, tirgus segmentēšana, zīmola pozicionēšana, veikta logo analīze. Lai noskaidrotu zīmola Bio2You atpazīstamību, tika veikta un apkopota aptauja. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 59 lapaspuses, kas sastāv no ievada, 7 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kas radušies darba izstrādāšanas procesā un 2 pielikumiem. Bakalaura darbā ir izmantotas 6 tabulas, shematiski un grafiski attēloti 27 attēli. Bakalaura darbā izmantoti 26 informācijas avoti, kas ir gan latviešu, gan ārzemju autoru literatūra, publikācijas presē un internetā.
Atslēgas vārdi zīmols, zīmola izveide, zīmola identitāte, zīmola vērtība
Atslēgas vārdi angļu valodā brand, brand creation, brand identity, brand value
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2016 17:47:43