Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola izveide un vadīšana |
Title in English |
Brand Creation and Management |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. R. Greitāne |
Reviewer |
Docents, MBA Modris Ozoliņš |
Abstract |
Bakalaura darbs tēma- Zīmola izveide un vadīšana. Bakalaura darba autore ir Kristīne Staseloviča.
Bakalaura darba pētījums tika veikts, lai izpētītu zīmolu veidošanas principus, tā vērtības un identitātes veidošanu. Bakalaura darba analītiskajā apskata daļā tiek pētīts kā veidojas zīmols, tā identitāte un vērtība. Balstoties uz analītiskās apskata daļas izpētītajiem aspektiem, pētījumu un aprēķinu daļā tiek analizēts Bio2You zīmols, tirgus segmentēšana, zīmola pozicionēšana, veikta logo analīze. Lai noskaidrotu zīmola Bio2You atpazīstamību, tika veikta un apkopota aptauja.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 59 lapaspuses, kas sastāv no ievada, 7 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kas radušies darba izstrādāšanas procesā un 2 pielikumiem. Bakalaura darbā ir izmantotas 6 tabulas, shematiski un grafiski attēloti 27 attēli.
Bakalaura darbā izmantoti 26 informācijas avoti, kas ir gan latviešu, gan ārzemju autoru literatūra, publikācijas presē un internetā. |
Keywords |
zīmols, zīmola izveide, zīmola identitāte, zīmola vērtība |
Keywords in English |
brand, brand creation, brand identity, brand value |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
26.05.2016 17:47:43 |