Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts
Nosaukums angļu valodā Project for Developing E-environment Marketing Strategy
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec. Leonards Budņiks
Recenzents IEVF doktorants, Mg.oec. Māris Plūmiņš
Anotācija Diploma projektu „E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts” ir izstrādājis Edgars Staškevičs. Diploma projektā tiek analizēts un izvērtēts starptautisko pasažieru pārvadātāju tirgus e-vidē, Latvijā un par pamatu ņemts uzņēmums SIA “Lux Express Latvia”. Darba mērķis ir noteikt izdevīgākos veidus, kā uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus interneta vidē un galvenokārt sociālajā portālā facebook. Darba autors izvirzījis trīs problēmas, ko nepieciešams atrisināt uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Nepieciešams secināt un atrast “ideālo” kampaņas veidu, kas ļautu uzņēmumam sasniegt nepieciešamo auditoriju, vienlaicīgi samazinot izmaksas.
Atslēgas vārdi E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts
Atslēgas vārdi angļu valodā Project for Developing E-environment Marketing Strategy
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2016 17:17:55