Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Developing E-environment Marketing Strategy |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec. Leonards Budņiks |
Recenzents |
IEVF doktorants, Mg.oec. Māris Plūmiņš |
Anotācija |
Diploma projektu „E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts” ir izstrādājis Edgars Staškevičs.
Diploma projektā tiek analizēts un izvērtēts starptautisko pasažieru pārvadātāju tirgus e-vidē, Latvijā un par pamatu ņemts uzņēmums SIA “Lux Express Latvia”. Darba mērķis ir noteikt izdevīgākos veidus, kā uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus interneta vidē un galvenokārt sociālajā portālā facebook.
Darba autors izvirzījis trīs problēmas, ko nepieciešams atrisināt uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Nepieciešams secināt un atrast “ideālo” kampaņas veidu, kas ļautu uzņēmumam sasniegt nepieciešamo auditoriju, vienlaicīgi samazinot izmaksas. |
Atslēgas vārdi |
E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Project for Developing E-environment Marketing Strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2016 17:17:55 |