Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts |
Title in English |
Project for Developing E-environment Marketing Strategy |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec. Leonards Budņiks |
Reviewer |
IEVF doktorants, Mg.oec. Māris Plūmiņš |
Abstract |
Diploma projektu „E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts” ir izstrādājis Edgars Staškevičs.
Diploma projektā tiek analizēts un izvērtēts starptautisko pasažieru pārvadātāju tirgus e-vidē, Latvijā un par pamatu ņemts uzņēmums SIA “Lux Express Latvia”. Darba mērķis ir noteikt izdevīgākos veidus, kā uzņēmumam sasniegt savus potenciālos klientus interneta vidē un galvenokārt sociālajā portālā facebook.
Darba autors izvirzījis trīs problēmas, ko nepieciešams atrisināt uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Nepieciešams secināt un atrast “ideālo” kampaņas veidu, kas ļautu uzņēmumam sasniegt nepieciešamo auditoriju, vienlaicīgi samazinot izmaksas. |
Keywords |
E-vides mārketinga stratēģijas izstrādes projekts |
Keywords in English |
Project for Developing E-environment Marketing Strategy |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
25.05.2016 17:17:55 |