Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Zīmola izveide un vadīšana uzņēmējdarbībā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Brand development and management in business“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darbs: Zīmola izveide un vadīšana uzņēmējdarbībā.
Bakalaura darba autore ir Zanda Sermule.
Bakalaura darba pētījums tika veikts, lai izpētītu zīmolu veidošanas principus un ar kādām metodēm to ir iespējams virzīt tirgū.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek pētīts kā veidojas zīmols un kādas ir tā metodes virzīšanai tirgū.
Balstoties uz teorētiskajā daļā izpētītajiem aspektiem, zinātniski praktiskajā daļā tiek analizēts MADARA ecocosmetics zīmols, tā dizains, tiek noteikta zīmola pozicionēšana ekoloģiskās kosmētikas tirgū. Tiek pētīta kāda veida mārketinga stratēģija tiek pielietota, lai virzītu tirgū MADARA ecocosmetics zīmolu.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 75 lapaspuses, kas sastāv no ievada, 5 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kas radušies darba izstrādāšanas procesā un 4 pielikumiem. Bakalaura darbā ir izmantota 1 tabula, shematiski un grafiski attēloti 15 attēli.
Bakalaura darbā izmantoti 21 informācijas avoti, kas ir gan latviešu, gan ārzemju autoru literatūra, publikācijas presē un internetā. |
Atslēgas vārdi |
zīmols, zīmola izveide, zīmola vadīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
brand, brand development, brand management |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2011 11:25:25 |