Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Zīmola izveide un vadīšana uzņēmējdarbībā” |
Title in English |
„Brand development and management in business“ |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Abstract |
Bakalaura darbs: Zīmola izveide un vadīšana uzņēmējdarbībā.
Bakalaura darba autore ir Zanda Sermule.
Bakalaura darba pētījums tika veikts, lai izpētītu zīmolu veidošanas principus un ar kādām metodēm to ir iespējams virzīt tirgū.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek pētīts kā veidojas zīmols un kādas ir tā metodes virzīšanai tirgū.
Balstoties uz teorētiskajā daļā izpētītajiem aspektiem, zinātniski praktiskajā daļā tiek analizēts MADARA ecocosmetics zīmols, tā dizains, tiek noteikta zīmola pozicionēšana ekoloģiskās kosmētikas tirgū. Tiek pētīta kāda veida mārketinga stratēģija tiek pielietota, lai virzītu tirgū MADARA ecocosmetics zīmolu.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 75 lapaspuses, kas sastāv no ievada, 5 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kas radušies darba izstrādāšanas procesā un 4 pielikumiem. Bakalaura darbā ir izmantota 1 tabula, shematiski un grafiski attēloti 15 attēli.
Bakalaura darbā izmantoti 21 informācijas avoti, kas ir gan latviešu, gan ārzemju autoru literatūra, publikācijas presē un internetā. |
Keywords |
zīmols, zīmola izveide, zīmola vadīšana |
Keywords in English |
brand, brand development, brand management |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
31.05.2011 11:25:25 |