Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Marketinga plānošana mazajā uzņēmumā"
Nosaukums angļu valodā "Marketing Planning in Small Enterprise"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Normunds Balabka, lekt., Mg.oec.
Anotācija Bakalaura darba autore Elīna Kovanova, izstrādāja darbu, kurā temats ir „Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā”. Darba mērķis ir apskatīt mārketinga teorētiskos aspektus mārketinga plānošanas jomā un izstrādāt virzīšanas aktvitāšu plānu, kravas pārvadājuma uzņēmumam SIA „DD Logistik”. Darba pirmajā daļā tiek apskatīta mārketinga plānošanas teorija un mārketinga plānošanas process. Kā arī tiek apskatīti mārketinga plānošanas procesa elementi: uzņēmuma misijas teorija, mārketinga audits un mārketinga informācija, SVID analīzes teorija, mārketinga mērķi, stratēģijas izstradāšanas un novērtēšanas teorija. Otrajā daļā uzņēmums tiek analizēts ar SVID analīzes palīdzību kā arī tiek izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns uzņēmumam. Pētijuma un aprēķinu daļā tiek analizēts, kāda reklāma ir efektīva uzņēmuma darbībai. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām, tā apjoms ir 56 lappuses. Tajā ir iekļauti 12 attēli un 6 tabulas. Darbā izmantotas 46 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2016 15:54:11