Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Marketinga plānošana mazajā uzņēmumā" |
Title in English |
"Marketing Planning in Small Enterprise" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Normunds Balabka, lekt., Mg.oec. |
Abstract |
Bakalaura darba autore Elīna Kovanova, izstrādāja darbu, kurā temats ir „Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā”.
Darba mērķis ir apskatīt mārketinga teorētiskos aspektus mārketinga plānošanas jomā un izstrādāt virzīšanas aktvitāšu plānu, kravas pārvadājuma uzņēmumam SIA „DD Logistik”.
Darba pirmajā daļā tiek apskatīta mārketinga plānošanas teorija un mārketinga plānošanas process. Kā arī tiek apskatīti mārketinga plānošanas procesa elementi: uzņēmuma misijas teorija, mārketinga audits un mārketinga informācija, SVID analīzes teorija, mārketinga mērķi, stratēģijas izstradāšanas un novērtēšanas teorija.
Otrajā daļā uzņēmums tiek analizēts ar SVID analīzes palīdzību kā arī tiek izstrādāts mārketinga aktivitāšu plāns uzņēmumam. Pētijuma un aprēķinu daļā tiek analizēts, kāda reklāma ir efektīva uzņēmuma darbībai.
Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām, tā apjoms ir 56 lappuses. Tajā ir iekļauti 12 attēli un 6 tabulas. Darbā izmantotas 46 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Keywords |
Mārketings |
Keywords in English |
Marketing |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
25.05.2016 15:54:11 |