Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Piena pārstrādes uzņēmuma jauna produkta virzīšana tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Dairy Company’s New Product Promotion on the Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Recenzents |
Asoc. profesore, Dr.oec. Tatjana Survilo |
Anotācija |
Jaunu produktu virzība tirgū ir vien no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem. Jaunu produktu virzībai tirgū ir jāpievērš liela uzmanība, jo mūsdienās produkti un to aizstājēji paliek ar vien vairāk un tirgus piepildās ar konkurentu produkciju. Uzņēmuma īpaši ir jāpievērš uzmanība produktu reklamēšanai tirdzniecības vietās un ārpus tās. Ļoti svarīgi faktori ir jaunu piena produktu virzībai tirgū ir produktu ražošanas plānošana un jaunu produktu izstrādes ātrums
Darbā ir apkopota informācija par A/S „Rīgas piena kombināts” darbību kas ir saistīta ar jaunu piena produktu virzību tirgū, jaunu produktu ražošanas plānošanu un jaunu produktu izstrādes procesu.
Darbā ir secināts, ka ieviešot autora piedāvātās risinājumus, lai atrisinātu esošās problēmas ir iespējami ekonomiskie un sociālie ieguvumi, kuri laika periodā spēs uzņēmumam strādāt efektīvāk ar lielāku peļņu un lielāku reakcijas ātrumu uz neparedzētām tirgus izmaiņām.
Darbs sastāv no trīs daļām: analītiskās daļas, aprēķinu daļas un tehnoloģiskās daļas. |
Atslēgas vārdi |
Piena produkti, mārketings, Rīgas piena kombināts, virzība, jauni produkti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Dairy, marketing, Rigas piena kombinats, promotion, new products |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2016 17:10:27 |