Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Piena pārstrādes uzņēmuma jauna produkta virzīšana tirgū
Title in English Dairy Company’s New Product Promotion on the Market
Author Uldis Zeile
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor Dr.oec. Rita Greitāne
Reviewer Asoc. profesore, Dr.oec. Tatjana Survilo
Abstract Jaunu produktu virzība tirgū ir vien no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem. Jaunu produktu virzībai tirgū ir jāpievērš liela uzmanība, jo mūsdienās produkti un to aizstājēji paliek ar vien vairāk un tirgus piepildās ar konkurentu produkciju. Uzņēmuma īpaši ir jāpievērš uzmanība produktu reklamēšanai tirdzniecības vietās un ārpus tās. Ļoti svarīgi faktori ir jaunu piena produktu virzībai tirgū ir produktu ražošanas plānošana un jaunu produktu izstrādes ātrums Darbā ir apkopota informācija par A/S „Rīgas piena kombināts” darbību kas ir saistīta ar jaunu piena produktu virzību tirgū, jaunu produktu ražošanas plānošanu un jaunu produktu izstrādes procesu. Darbā ir secināts, ka ieviešot autora piedāvātās risinājumus, lai atrisinātu esošās problēmas ir iespējami ekonomiskie un sociālie ieguvumi, kuri laika periodā spēs uzņēmumam strādāt efektīvāk ar lielāku peļņu un lielāku reakcijas ātrumu uz neparedzētām tirgus izmaiņām. Darbs sastāv no trīs daļām: analītiskās daļas, aprēķinu daļas un tehnoloģiskās daļas.
Keywords Piena produkti, mārketings, Rīgas piena kombināts, virzība, jauni produkti
Keywords in English Dairy, marketing, Rigas piena kombinats, promotion, new products
Language lv
Year 2016
Date and time of uploading 24.05.2016 17:10:27