Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Piena pārstrādes uzņēmuma jauna produkta virzīšana tirgū |
Title in English |
Dairy Company’s New Product Promotion on the Market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Reviewer |
Asoc. profesore, Dr.oec. Tatjana Survilo |
Abstract |
Jaunu produktu virzība tirgū ir vien no svarīgākajiem uzņēmuma uzdevumiem. Jaunu produktu virzībai tirgū ir jāpievērš liela uzmanība, jo mūsdienās produkti un to aizstājēji paliek ar vien vairāk un tirgus piepildās ar konkurentu produkciju. Uzņēmuma īpaši ir jāpievērš uzmanība produktu reklamēšanai tirdzniecības vietās un ārpus tās. Ļoti svarīgi faktori ir jaunu piena produktu virzībai tirgū ir produktu ražošanas plānošana un jaunu produktu izstrādes ātrums
Darbā ir apkopota informācija par A/S „Rīgas piena kombināts” darbību kas ir saistīta ar jaunu piena produktu virzību tirgū, jaunu produktu ražošanas plānošanu un jaunu produktu izstrādes procesu.
Darbā ir secināts, ka ieviešot autora piedāvātās risinājumus, lai atrisinātu esošās problēmas ir iespējami ekonomiskie un sociālie ieguvumi, kuri laika periodā spēs uzņēmumam strādāt efektīvāk ar lielāku peļņu un lielāku reakcijas ātrumu uz neparedzētām tirgus izmaiņām.
Darbs sastāv no trīs daļām: analītiskās daļas, aprēķinu daļas un tehnoloģiskās daļas. |
Keywords |
Piena produkti, mārketings, Rīgas piena kombināts, virzība, jauni produkti |
Keywords in English |
Dairy, marketing, Rigas piena kombinats, promotion, new products |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
24.05.2016 17:10:27 |