Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
“Pārdošanas veicināšanas nozīme uzņēmējdarbībā” |
Nosaukums angļu valodā |
“Role of Promotion in Business” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Doc. I. Andersone |
Recenzents |
Prakt. doc. U. Kamols |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Liāna Terentjeva
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs:Docente, Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Pārdošanas veicināšanas nozīme uzņēmējdarbībā”
Bakalaura darba apjoms: 62 lpp, 7 tab., 16 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Bakalaura darba izstrādāšanai tiek izmantotas dažādu autoru grāmatas, F.Kotlera grāmataKotlers par mārketingu.,Blaits.D Mārketings Rokasgrāmata, Praude.V, Beļčikovs.J, Mārketings un citi grāmatu autori un avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba gaitā tiek aplūkoti pārdošanas veicināšanas veidi un paņēmieni.Izpētīts uzņēmuma koncepts pēc kurā strāda ātras ēdināšanas restorāns, apkalpošana, tīrība, produktu kvalitāte. Aprākstīti akcijas un pārdošanas veicināšanas veidi, aktivitātes, kas ir izmantojamas restorānā. Izstrādāts aktivitāšu un pasākumu plāns turpmākajā gadā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Terentjeva L. Pārdošanas veicināšanas nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2016. - 62lpp. |
Atslēgas vārdi |
pārdošanas veicināsanas pasakumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
role of promotion in buseness |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.05.2016 13:37:50 |