Abstract |
Bakalaura darba autors: Liāna Terentjeva
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs:Docente, Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Pārdošanas veicināšanas nozīme uzņēmējdarbībā”
Bakalaura darba apjoms: 62 lpp, 7 tab., 16 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Bakalaura darba izstrādāšanai tiek izmantotas dažādu autoru grāmatas, F.Kotlera grāmataKotlers par mārketingu.,Blaits.D Mārketings Rokasgrāmata, Praude.V, Beļčikovs.J, Mārketings un citi grāmatu autori un avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba gaitā tiek aplūkoti pārdošanas veicināšanas veidi un paņēmieni.Izpētīts uzņēmuma koncepts pēc kurā strāda ātras ēdināšanas restorāns, apkalpošana, tīrība, produktu kvalitāte. Aprākstīti akcijas un pārdošanas veicināšanas veidi, aktivitātes, kas ir izmantojamas restorānā. Izstrādāts aktivitāšu un pasākumu plāns turpmākajā gadā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Terentjeva L. Pārdošanas veicināšanas nozīme uzņēmējdarbībā: Bakalaura darbs/Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2016. - 62lpp. |