Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana
Nosaukums „Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes attīstība Igaunijā un Lietuvā ”
Nosaukums angļu valodā “The development of Latvian cosmetics franchise business in Estonia and Lithuania”
Struktūrvienība 22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra
Darba vadītājs A.Orlovska
Recenzents Doc. I.Pucens
Anotācija Madara Kalverša ir izstrādājusi bakalaura darbu, kura temats ir „Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes attīstība Igaunijā un Lietuvā”. Bakalaura darba mērķis ir franšīzes metodes izmantošanas iespējas Latvijas kosmētikas ražotāju ieiešanai Lietuvas un Igaunijas tirgos. Darba pirmajā nodaļā ir raksturota franšīzes būtība un tās pamatprincipi, populārākie franšīzes modeļi un veidi, kā arī aprakstītas tās priekšrocības un trūkumi. Otrajā daļā ir analizēti Lietuvas, Igaunijas un Latvijas kosmētikas tirgi un to tendences, identificēti lielākie vietējie kosmētikas ražotāji katrā no iepriekšminētajām valstīm, kā arī padziļināti izpētīti lielākie Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes devēji. Darba trešājā nodaļā, balstoties uz lielākajiem Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes izsniegšanas noteikumiem, ir veikts aprēķins par potenciāliem ienākumiem un izdevumiem, atverot franšīzes veikalu Lietuvā vai Igaunijā. Bakalaura darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes veikalu veiksmīgai atvēršanai un darbībai Lietuvā un Igaunijā. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 70 lpp un tajā ir iekļauti 7 attēli un 51 tabula. Darbā izmatota 67 bibliogrāfiskā saraksta vienība.
Atslēgas vārdi franšīze, kosmētika, tirgus, attīstība
Atslēgas vārdi angļu valodā franchise, cosmetics, market, development
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 13.05.2016 13:21:16