Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes attīstība Igaunijā un Lietuvā ” |
Title in English |
“The development of Latvian cosmetics franchise business in Estonia and Lithuania” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
A.Orlovska |
Reviewer |
Doc. I.Pucens |
Abstract |
Madara Kalverša ir izstrādājusi bakalaura darbu, kura temats ir „Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes attīstība Igaunijā un Lietuvā”.
Bakalaura darba mērķis ir franšīzes metodes izmantošanas iespējas Latvijas kosmētikas ražotāju ieiešanai Lietuvas un Igaunijas tirgos.
Darba pirmajā nodaļā ir raksturota franšīzes būtība un tās pamatprincipi, populārākie franšīzes modeļi un veidi, kā arī aprakstītas tās priekšrocības un trūkumi.
Otrajā daļā ir analizēti Lietuvas, Igaunijas un Latvijas kosmētikas tirgi un to tendences, identificēti lielākie vietējie kosmētikas ražotāji katrā no iepriekšminētajām valstīm, kā arī padziļināti izpētīti lielākie Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes devēji.
Darba trešājā nodaļā, balstoties uz lielākajiem Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes izsniegšanas noteikumiem, ir veikts aprēķins par potenciāliem ienākumiem un izdevumiem, atverot franšīzes veikalu Lietuvā vai Igaunijā.
Bakalaura darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi Latvijas kosmētikas uzņēmumu franšīzes veikalu veiksmīgai atvēršanai un darbībai Lietuvā un Igaunijā.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 70 lpp un tajā ir iekļauti 7 attēli un 51 tabula. Darbā izmatota 67 bibliogrāfiskā saraksta vienība. |
Keywords |
franšīze, kosmētika, tirgus, attīstība |
Keywords in English |
franchise, cosmetics, market, development |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
13.05.2016 13:21:16 |