Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Muitas un nodokļu administrēšana |
Nosaukums |
„Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas standartu piemērošanas analīze” |
Nosaukums angļu valodā |
“Analysis of the Customer Service Standards Application at the State Revenue Service” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
R.Račinska |
Recenzents |
A.Segliņa, VID Konsultants nodokļu apkalpošanas jomā |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums ir „Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas standartu piemērošanas analīze”, darbā tika apskatīti esošie klientu apkalpošanas standarti un to piemērošana Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk VID) darbinieku vidū.
Klienti jeb nodokļu maksātāji ir un būs kamēr vien pastāvēs valsts, tāpēc šī tēma ir ļoti aktuāla. Gan no valsts puses, gan no iedzīvotāju puses tā ir diezgan nozīmīga, jo valstij ir svarīgi, lai iedzīvotāji maksātu nodokļus, savukārt iedzīvotājiem svarīgi, lai šis process būtu pēc iespējas vienkāršāks.
Darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā ir teorētiskais pamats, kur ir vispārējie klientu apkalpošanas standarti, otrajā daļā ir aprakstīti VID klientu apkalpošanas standarti un trešajā daļā ir apskatīti pētījumi, kas attiecās uz klientu apkalpošanas procesu, iedzīvotāju apmierinātību un standartu piemērošanu.
Bakalaura darba mērķis ir veikt VID klientu apkalpošanas standartu piemērošanas analīzi, kuru rezultātā var veikt secinājumus par piemērošanas atbilstību un izvirzīt priekšlikumus apkalpošanas procesa uzlabošanai.
Bakalaura darba pētījuma objekts ir VID klientu apkalpošanas process, kas pēc iedzīvotāju atsauksmēm un masu mediju pētījumiem nav apmierinošs. Pētījuma priekšmets ir klientu apkalpošanas standartu piemērošanas analīze.
Darba rezultātā tiek salīdzināts teorētiskais pamats ar praktisko pielietošanu, kā arī rezultātā ir identificētas standartu piemērošanas problēmas, ko VID var izmantot izstrādājot nākotnes stratēģiju.
Bakalaura darbā ir 12 nodaļas, 68 lappuses, 45 attēli, 2 tabulas, 2 pielikumi, kā arī ir izmantoti 33 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Valsts ieņēmumu dienests, klientu apkalpošana, standarts, analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
the State Revenue Service, customer service, standards, analysis |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.05.2016 09:46:16 |