Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas aviopārvadājumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Opportunities of raising customer service level in passenger air transportation” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
P.Patļins |
Recenzents |
Lekt.A.Starčenko |
Anotācija |
Bakalaura darbu „Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas aviopārvadājumos” izstrādāja Marika Upeniece, zinātniskais vadītājs Dr. oec. Pāvels Patļins.
Bakalaura darba mērķis bija izstrādāt rīcības plānu aviopārvadājumu servisa pilnveidošanai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai pirmajā nodaļā tiek raksturota un izpētīta aviopārvadājumu nozīme tautsaimniecībā. Bet otrajā nodaļā ir veikts servisa līmeņa problēmsituāciju analīzes novērtējums aviopāradājumos. Un pamatojoties uz minētām problēmsituācijām, trešajā nodaļā ir izteikti priekšlikumi klientu servisa līmeņa uzlabošanai. Darba nobeigumā ir sniegti atbilstoši secinājumi un izvirzīti priekšlikumi.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lappuses. Tajā ietvertas 7 tabulas, 39 attēli, kā arī tika izmantoti 26 bibliogrāfiskie avoti. Pievienots 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Gaisa transporta nozare; pasažieru aviopārvadājumi; servisa loģistika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Air transport sector; passenger air transportation; service logistics |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.05.2016 11:25:47 |