Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
„Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas aviopārvadājumos” |
Title in English |
“Opportunities of raising customer service level in passenger air transportation” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
P.Patļins |
Reviewer |
Lekt.A.Starčenko |
Abstract |
Bakalaura darbu „Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas aviopārvadājumos” izstrādāja Marika Upeniece, zinātniskais vadītājs Dr. oec. Pāvels Patļins.
Bakalaura darba mērķis bija izstrādāt rīcības plānu aviopārvadājumu servisa pilnveidošanai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai pirmajā nodaļā tiek raksturota un izpētīta aviopārvadājumu nozīme tautsaimniecībā. Bet otrajā nodaļā ir veikts servisa līmeņa problēmsituāciju analīzes novērtējums aviopāradājumos. Un pamatojoties uz minētām problēmsituācijām, trešajā nodaļā ir izteikti priekšlikumi klientu servisa līmeņa uzlabošanai. Darba nobeigumā ir sniegti atbilstoši secinājumi un izvirzīti priekšlikumi.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lappuses. Tajā ietvertas 7 tabulas, 39 attēli, kā arī tika izmantoti 26 bibliogrāfiskie avoti. Pievienots 1 pielikums. |
Keywords |
Gaisa transporta nozare; pasažieru aviopārvadājumi; servisa loģistika |
Keywords in English |
Air transport sector; passenger air transportation; service logistics |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
12.05.2016 11:25:47 |