Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
„Pasūtījuma apstrādes procesa pilnveidošana tirdzniecības uzņēmumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Order processing improvements in trading companies” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Starčenko |
Recenzents |
Asoc.prof.D.Solovjovs |
Anotācija |
Bakalaura darba autors Aleksandrs Verenkovs izstrādāja darbu, kura temats ir „Pasūtījuma apstrādes procesa pilnveidošana tirdzniecības uzņēmumos”.
Bakalaura darba mērķis ir parādīt pasūtījumu apstrādes procesa pilnveidošanas virzienus tirdzniecības uzņēmumos.
Bakalaura darbā ir izskatīts pasūtījuma apstrādes process kā klientu servisa uzlabošanas virziena galvenais objekts tirdzniecības uzņēmumā. Tika definēta galvenā problēma – ļoti ilgs pasūtījuma izpildes laiks klientiem. Kā problēmas risinājums, tiek piedāvāts daļēji automatizēt pasūtījuma apstrādes procesu, pielietojot matemātiskos algoritmus un tālāk programmēšanu pasūtījumu apstrādes sistēmas un atskaišu automatizēšanai MS Excel vidē un datu importēšanai uzņēmuma sistēmā. Pasūtījuma procesa izvērtēšanai tiek izstrādāti un izmantoti KPI rādītāji. Rezultātā tika samazināts pasūtījuma apstrādes procesa ilgums un izmaksas, kā arī būtiski paaugstināti KPI rādītāji gan klientu servisa līmenī, gan pasūtījuma procesā kopumā.
Bakalaura darba pirmajā nodaļā ir izskatīts pasūtījuma procesa teorētiskais aspekts, tajā ietverot klientu servisa nozīmi loģistikā, pasūtījuma procesu un tā elementus, kā arī KPI nozīmi klientu servisa pārvaldībā. Otrajā nodaļā ir veikta pasūtījuma procesa analīze nelielā tirdzniecības uzņēmumā. Trešajā nodaļā tiek izskatīts pasūtījuma procesa pilnveides virziens – tā automatizācija izmantojot pieejamos resursus.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 79 lapaspuses. tajā ir iekļauti 32 attēli, 13 tabulas, un 5 pielikumi uz 7 lpp. Darbā izmantotas 35 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
klientu serviss, pasūtījuma procesa elementi, automatizācija, KPI |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
clien serviss, order processing elements, automatization, KPI |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.05.2016 09:18:36 |