Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Personālā e-brenda izveide effektīvai darba meklēšanai interneta darba tirgū
Nosaukums angļu valodā Development of The Personal Branding Strategy for Effective Job-Hunt in The Web-Driven Job Market
Autors Artjoms Dadojenkovs
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs D.Ērgle
Recenzents A.Gaile
Anotācija Darba mērķis ir izstrādāt modeli ar kura palīdzību ikviens indivīds varēs izveidot veiksmīgu personīgā zīmola stratēģiju. Autors ir veicis kvantitatīvu izpēti, aptaujājot 398 respondentus, lai noskaidrotu esošo situāciju personīgā zīmola pielietošanas jomā. Modeļa izstrādei papildus tika izpētīti trīs esoši zīmola attīstības modeļi. Informācija par modeļiem tika apkopota balstoties uz pieejamo informāciju dažādās grāmatās, pētniecības darbos un citā pieejamā literatūrā. Autora izstrādātais modelis balstās uz sekojošiem četriem punktiem: 1. Kanvas 2. Atspoguļošana 3. Revidēšana 4. Rīcība Autors darba izstrādes laikā ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem: 1. Lielākoties cilvēki nepielieto savā ikdienā karjeras vadības un personīgā zīmola attīstības konceptus. 2. Ir liela atšķirība starp to kā darba devējs meklē potenciālos darbiniekus un kā darbinieki meklē sev darbu. 3. Darba tirgū ir notikušas būtiskas izmaiņas, ir pieaudzis darba meklēšanas ilgums kā arī konkurence uz vienu pozīciju. 4. Zīmola izstrāde prasa drosmi un vēlmi mainīties, smagu darbu, pacietību un nedaudz finanšu līdekļus.
Atslēgas vārdi Karjeras attīstība, darba meklēšana, mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā Career development, job hunting, marketing
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 10.05.2016 00:17:56