Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Personālā e-brenda izveide effektīvai darba meklēšanai interneta darba tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Development of The Personal Branding Strategy for Effective Job-Hunt in The Web-Driven Job Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
D.Ērgle |
Recenzents |
A.Gaile |
Anotācija |
Darba mērķis ir izstrādāt modeli ar kura palīdzību ikviens indivīds varēs izveidot veiksmīgu personīgā zīmola stratēģiju. Autors ir veicis kvantitatīvu izpēti, aptaujājot 398 respondentus, lai noskaidrotu esošo situāciju personīgā zīmola pielietošanas jomā. Modeļa izstrādei papildus tika izpētīti trīs esoši zīmola attīstības modeļi. Informācija par modeļiem tika apkopota balstoties uz pieejamo informāciju dažādās grāmatās, pētniecības darbos un citā pieejamā literatūrā.
Autora izstrādātais modelis balstās uz sekojošiem četriem punktiem:
1. Kanvas
2. Atspoguļošana
3. Revidēšana
4. Rīcība
Autors darba izstrādes laikā ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem:
1. Lielākoties cilvēki nepielieto savā ikdienā karjeras vadības un personīgā zīmola attīstības konceptus.
2. Ir liela atšķirība starp to kā darba devējs meklē potenciālos darbiniekus un kā darbinieki meklē sev darbu.
3. Darba tirgū ir notikušas būtiskas izmaiņas, ir pieaudzis darba meklēšanas ilgums kā arī konkurence uz vienu pozīciju.
4. Zīmola izstrāde prasa drosmi un vēlmi mainīties, smagu darbu, pacietību un nedaudz finanšu līdekļus. |
Atslēgas vārdi |
Karjeras attīstība, darba meklēšana, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Career development, job hunting, marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2016 00:17:56 |