Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Personālā e-brenda izveide effektīvai darba meklēšanai interneta darba tirgū |
Title in English |
Development of The Personal Branding Strategy for Effective Job-Hunt in The Web-Driven Job Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
D.Ērgle |
Reviewer |
A.Gaile |
Abstract |
Darba mērķis ir izstrādāt modeli ar kura palīdzību ikviens indivīds varēs izveidot veiksmīgu personīgā zīmola stratēģiju. Autors ir veicis kvantitatīvu izpēti, aptaujājot 398 respondentus, lai noskaidrotu esošo situāciju personīgā zīmola pielietošanas jomā. Modeļa izstrādei papildus tika izpētīti trīs esoši zīmola attīstības modeļi. Informācija par modeļiem tika apkopota balstoties uz pieejamo informāciju dažādās grāmatās, pētniecības darbos un citā pieejamā literatūrā.
Autora izstrādātais modelis balstās uz sekojošiem četriem punktiem:
1. Kanvas
2. Atspoguļošana
3. Revidēšana
4. Rīcība
Autors darba izstrādes laikā ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem:
1. Lielākoties cilvēki nepielieto savā ikdienā karjeras vadības un personīgā zīmola attīstības konceptus.
2. Ir liela atšķirība starp to kā darba devējs meklē potenciālos darbiniekus un kā darbinieki meklē sev darbu.
3. Darba tirgū ir notikušas būtiskas izmaiņas, ir pieaudzis darba meklēšanas ilgums kā arī konkurence uz vienu pozīciju.
4. Zīmola izstrāde prasa drosmi un vēlmi mainīties, smagu darbu, pacietību un nedaudz finanšu līdekļus. |
Keywords |
Karjeras attīstība, darba meklēšana, mārketings |
Keywords in English |
Career development, job hunting, marketing |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
10.05.2016 00:17:56 |