Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Personālā e-brenda izveide effektīvai darba meklēšanai interneta darba tirgū
Title in English Development of The Personal Branding Strategy for Effective Job-Hunt in The Web-Driven Job Market
Author Artjoms Dadojenkovs
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor D.Ērgle
Reviewer A.Gaile
Abstract Darba mērķis ir izstrādāt modeli ar kura palīdzību ikviens indivīds varēs izveidot veiksmīgu personīgā zīmola stratēģiju. Autors ir veicis kvantitatīvu izpēti, aptaujājot 398 respondentus, lai noskaidrotu esošo situāciju personīgā zīmola pielietošanas jomā. Modeļa izstrādei papildus tika izpētīti trīs esoši zīmola attīstības modeļi. Informācija par modeļiem tika apkopota balstoties uz pieejamo informāciju dažādās grāmatās, pētniecības darbos un citā pieejamā literatūrā. Autora izstrādātais modelis balstās uz sekojošiem četriem punktiem: 1. Kanvas 2. Atspoguļošana 3. Revidēšana 4. Rīcība Autors darba izstrādes laikā ir nonācis pie sekojošiem secinājumiem: 1. Lielākoties cilvēki nepielieto savā ikdienā karjeras vadības un personīgā zīmola attīstības konceptus. 2. Ir liela atšķirība starp to kā darba devējs meklē potenciālos darbiniekus un kā darbinieki meklē sev darbu. 3. Darba tirgū ir notikušas būtiskas izmaiņas, ir pieaudzis darba meklēšanas ilgums kā arī konkurence uz vienu pozīciju. 4. Zīmola izstrāde prasa drosmi un vēlmi mainīties, smagu darbu, pacietību un nedaudz finanšu līdekļus.
Keywords Karjeras attīstība, darba meklēšana, mārketings
Keywords in English Career development, job hunting, marketing
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 10.05.2016 00:17:56