Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam |
Nosaukums angļu valodā |
Public - Private Partnership Implementation Model in Destination Marketing for Riga |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Eglīte |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Maģistra darba “Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam” mērķis bija izstrādāt galamērķa mārketinga organizācijas “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” sadarbības modeli ar tūrisma industrijas uzņēmumiem.
Darbā aprakstīta publiskās un privātās partnerības nozīme galamērķu mārketingā un apskatīti teorētiskie partnerības modeļi. Lai izveidotu Rīgas situācijai piemērotu modeli, analizēta gan citu Eiropas, gan Latvijas pilsētu pieredze. Pašreizējo “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” partneru aptaujā un intervijās atklāti un analizēti esošās sadarbības problēmu cēloņi.
Pamatojoties uz veikto analīzi, partnerības problēmu risināšanai piedāvātas trīs alternatīvas. Ieteiktā alternatīva paredz partneru programmu organizēt atsevišķās interešu grupās, kurās apvienotos vienas sfēras uzņēmumi – restorāni, tūroperatori, pasākumu organizatori u.c.
Jaunā partnerības modeļa ieviešana nodrošinās privāto partneru iesaisti lēmumu pieņemšanā un galamērķa mārketingā, kā arī veicinās jaunu tūrisma produktu veidošanu.
Darbā iekļauti 23 vizuālie materiāli (grafiki un tabulas), kā arī divi informatīvi pielikumi. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Publiskā - privātā partnerība, galamērķu mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Public - private partnership, destination marketing, |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2016 14:48:05 |