Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Business Administration
Title in original language Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam
Title in English Public - Private Partnership Implementation Model in Destination Marketing for Riga
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor I.Eglīte
Reviewer P.Nazarova
Abstract Maģistra darba “Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam” mērķis bija izstrādāt galamērķa mārketinga organizācijas “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” sadarbības modeli ar tūrisma industrijas uzņēmumiem. Darbā aprakstīta publiskās un privātās partnerības nozīme galamērķu mārketingā un apskatīti teorētiskie partnerības modeļi. Lai izveidotu Rīgas situācijai piemērotu modeli, analizēta gan citu Eiropas, gan Latvijas pilsētu pieredze. Pašreizējo “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” partneru aptaujā un intervijās atklāti un analizēti esošās sadarbības problēmu cēloņi. Pamatojoties uz veikto analīzi, partnerības problēmu risināšanai piedāvātas trīs alternatīvas. Ieteiktā alternatīva paredz partneru programmu organizēt atsevišķās interešu grupās, kurās apvienotos vienas sfēras uzņēmumi – restorāni, tūroperatori, pasākumu organizatori u.c. Jaunā partnerības modeļa ieviešana nodrošinās privāto partneru iesaisti lēmumu pieņemšanā un galamērķa mārketingā, kā arī veicinās jaunu tūrisma produktu veidošanu. Darbā iekļauti 23 vizuālie materiāli (grafiki un tabulas), kā arī divi informatīvi pielikumi. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā.
Keywords Publiskā - privātā partnerība, galamērķu mārketings
Keywords in English Public - private partnership, destination marketing,
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 05.05.2016 14:48:05