Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam |
Title in English |
Public - Private Partnership Implementation Model in Destination Marketing for Riga |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Eglīte |
Reviewer |
P.Nazarova |
Abstract |
Maģistra darba “Publiskās un privātās partnerības modelis Rīgas kā ceļojumu galamērķa mārketingam” mērķis bija izstrādāt galamērķa mārketinga organizācijas “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” sadarbības modeli ar tūrisma industrijas uzņēmumiem.
Darbā aprakstīta publiskās un privātās partnerības nozīme galamērķu mārketingā un apskatīti teorētiskie partnerības modeļi. Lai izveidotu Rīgas situācijai piemērotu modeli, analizēta gan citu Eiropas, gan Latvijas pilsētu pieredze. Pašreizējo “Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja” partneru aptaujā un intervijās atklāti un analizēti esošās sadarbības problēmu cēloņi.
Pamatojoties uz veikto analīzi, partnerības problēmu risināšanai piedāvātas trīs alternatīvas. Ieteiktā alternatīva paredz partneru programmu organizēt atsevišķās interešu grupās, kurās apvienotos vienas sfēras uzņēmumi – restorāni, tūroperatori, pasākumu organizatori u.c.
Jaunā partnerības modeļa ieviešana nodrošinās privāto partneru iesaisti lēmumu pieņemšanā un galamērķa mārketingā, kā arī veicinās jaunu tūrisma produktu veidošanu.
Darbā iekļauti 23 vizuālie materiāli (grafiki un tabulas), kā arī divi informatīvi pielikumi. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā. |
Keywords |
Publiskā - privātā partnerība, galamērķu mārketings |
Keywords in English |
Public - private partnership, destination marketing, |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
05.05.2016 14:48:05 |