Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam vietējā tirgū
Nosaukums angļu valodā Strategy Development for The Wholesaler of The Consumer Electronics and Home Appliances in The Local Market
Autors Viktors Kirpičkins
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs I.Jākobsone
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Maģistra darbā “Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam Latvijas tirgū” apskatīta SIA “Proks” darbība Latvijas tirgū un izstrādāta hibrīdā stratēģija tālākai attīstībai, kā arī tas ieviešanas plāns. Darbā gaitā autors analīzē kompānijas darbību tikai Latvijas tirgū, pārējie darbības virzieni netiek analizēti. Tiek izanalizēta esošā elektronikas un sadzīves tehnikas tirgus situācija Latvijā un arī SIA “Proks” stipras un vājas puses un vieta tirgū. Galvenais secinājums, kas izdarīts no analīzes kā kompānijai nav attīstības stratēģijas Latvijas tirgū. Visi simptomi rāda ka uzņēmums zaudē savas pozīcijas tirgum attīstoties. Nobeigumā autors piedāvā jaunu alternatīvu, kas ļaus kompānijai veiksmīgi konkurēt tirgū pielāgojoties sīvas konkurences apstākļiem. Maģistra darba avoti ir informācija no grāmatām, rakstiem un publikācijām, kompānijas iekšējam finanšu atskaitēm. Kā arī tirgus dati no GFK atskaitēm. Maģistra darbs sastāv no 10 nodaļām un satur 3 zīmējumus, 2 grafikus, 5 tabulas un 4 pielikumus. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Stratēģijas izveide vairumtirgotājam
Atslēgas vārdi angļu valodā Strategy Development for The Wholesaler
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 05.05.2016 13:19:07