Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam vietējā tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Strategy Development for The Wholesaler of The Consumer Electronics and Home Appliances in The Local Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Jākobsone |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Maģistra darbā “Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam Latvijas tirgū” apskatīta SIA “Proks” darbība Latvijas tirgū un izstrādāta hibrīdā stratēģija tālākai attīstībai, kā arī tas ieviešanas plāns.
Darbā gaitā autors analīzē kompānijas darbību tikai Latvijas tirgū, pārējie darbības virzieni netiek analizēti. Tiek izanalizēta esošā elektronikas un sadzīves tehnikas tirgus situācija Latvijā un arī SIA “Proks” stipras un vājas puses un vieta tirgū. Galvenais secinājums, kas izdarīts no analīzes kā kompānijai nav attīstības stratēģijas Latvijas tirgū. Visi simptomi rāda ka uzņēmums zaudē savas pozīcijas tirgum attīstoties.
Nobeigumā autors piedāvā jaunu alternatīvu, kas ļaus kompānijai veiksmīgi konkurēt tirgū pielāgojoties sīvas konkurences apstākļiem.
Maģistra darba avoti ir informācija no grāmatām, rakstiem un publikācijām, kompānijas iekšējam finanšu atskaitēm. Kā arī tirgus dati no GFK atskaitēm.
Maģistra darbs sastāv no 10 nodaļām un satur 3 zīmējumus, 2 grafikus, 5 tabulas un 4 pielikumus. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Stratēģijas izveide vairumtirgotājam |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Strategy Development for The Wholesaler |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2016 13:19:07 |