Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam vietējā tirgū |
Title in English |
Strategy Development for The Wholesaler of The Consumer Electronics and Home Appliances in The Local Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Jākobsone |
Reviewer |
A.Dzedons |
Abstract |
Maģistra darbā “Stratēģijas izveide elektronikas un sadzīves tehnikas vairumtirgotājam Latvijas tirgū” apskatīta SIA “Proks” darbība Latvijas tirgū un izstrādāta hibrīdā stratēģija tālākai attīstībai, kā arī tas ieviešanas plāns.
Darbā gaitā autors analīzē kompānijas darbību tikai Latvijas tirgū, pārējie darbības virzieni netiek analizēti. Tiek izanalizēta esošā elektronikas un sadzīves tehnikas tirgus situācija Latvijā un arī SIA “Proks” stipras un vājas puses un vieta tirgū. Galvenais secinājums, kas izdarīts no analīzes kā kompānijai nav attīstības stratēģijas Latvijas tirgū. Visi simptomi rāda ka uzņēmums zaudē savas pozīcijas tirgum attīstoties.
Nobeigumā autors piedāvā jaunu alternatīvu, kas ļaus kompānijai veiksmīgi konkurēt tirgū pielāgojoties sīvas konkurences apstākļiem.
Maģistra darba avoti ir informācija no grāmatām, rakstiem un publikācijām, kompānijas iekšējam finanšu atskaitēm. Kā arī tirgus dati no GFK atskaitēm.
Maģistra darbs sastāv no 10 nodaļām un satur 3 zīmējumus, 2 grafikus, 5 tabulas un 4 pielikumus. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā. |
Keywords |
Stratēģijas izveide vairumtirgotājam |
Keywords in English |
Strategy Development for The Wholesaler |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
05.05.2016 13:19:07 |