Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Klientu un darbinieku apmierinātības līmenis Sporkta Klubā "Centrs" |
Nosaukums angļu valodā |
Relationship Between Customer Satisfaction and Employee Satisfaction in Fitness Club “Centrs” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Kozlovska |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt Sporta Kluba “Centrs” Klientu un Darbinieku apmierinātības līmeni un saprast vai pastāv saikne stap darbinieku apmierinātības līmeni un klientu apmierinātības līmeni. Nepieciešamā informācija šim darbam tiks iegūta divos posmos. Pirmais, literaturas pārskats, kas tika veidots no pieejamas informācijas par līdzigiem pētijumiem kā arī grāmatās, žurnālu rakstos u.c., kas saistīti ar šo tēmu. Otrais, tika izveidotas divas aptaujas – par darbinieku apmierinātibas līmeni un klientu apmierinātības līmeni Sporta klubā “Centrs”. Kā arī tika intervēts Sporta Kluba “Centrs” vadītajs, lai iegūtu detalizētāku informāciju par kompāniju un par vadītāja ieskatiem par darbinieku un klientu apmierinātības līmeni šobrīd Sporta Kluba “Centrs”. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, kurās ir redzami pētijuma rezūltāti un 7 grafiki, kuros tiek visualizēti klientu aptaujā iegūtie rezūltāti. Pielikumā pievienoti attēli ar aptaujām, kas tika izmantotas datu iegūšanai. |
Atslēgas vārdi |
Darbinieku apmierinātības līmenis, Klientu apmierinātības līmenis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employee satisfaction, Customer satisfaction |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.03.2016 12:14:55 |