Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Klientu un darbinieku apmierinātības līmenis Sporkta Klubā "Centrs" |
Title in English |
Relationship Between Customer Satisfaction and Employee Satisfaction in Fitness Club “Centrs” |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Kozlovska |
Reviewer |
T.Ņikitina |
Abstract |
Darba mērķis ir izpētīt Sporta Kluba “Centrs” Klientu un Darbinieku apmierinātības līmeni un saprast vai pastāv saikne stap darbinieku apmierinātības līmeni un klientu apmierinātības līmeni. Nepieciešamā informācija šim darbam tiks iegūta divos posmos. Pirmais, literaturas pārskats, kas tika veidots no pieejamas informācijas par līdzigiem pētijumiem kā arī grāmatās, žurnālu rakstos u.c., kas saistīti ar šo tēmu. Otrais, tika izveidotas divas aptaujas – par darbinieku apmierinātibas līmeni un klientu apmierinātības līmeni Sporta klubā “Centrs”. Kā arī tika intervēts Sporta Kluba “Centrs” vadītajs, lai iegūtu detalizētāku informāciju par kompāniju un par vadītāja ieskatiem par darbinieku un klientu apmierinātības līmeni šobrīd Sporta Kluba “Centrs”. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, kurās ir redzami pētijuma rezūltāti un 7 grafiki, kuros tiek visualizēti klientu aptaujā iegūtie rezūltāti. Pielikumā pievienoti attēli ar aptaujām, kas tika izmantotas datu iegūšanai. |
Keywords |
Darbinieku apmierinātības līmenis, Klientu apmierinātības līmenis |
Keywords in English |
Employee satisfaction, Customer satisfaction |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
14.03.2016 12:14:55 |