Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģija, kā palielināt Rexona tirgus daļu Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Strategy for Rexona to increase market share in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Alika |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga stratēģija kā palielināt tirgus daļu Latvijā Rexonai”.
Rexona dezodorants bija tirgus daļas līderis Latvijā. 2015. gada martā to apsteidza Nivea dezodorants, atstājot Rexona otrajā vientā pēc tirgus daļas. Pētījuma jautājums ir: Kā Rexona var palielināt savu tirgus daļu Latvijā? Darba mērķis ir izpētīt esošo Latvijas dezodotanta tigus situācju un Rexonas un to konkurentu produktu izvietojumu izmantojot mārketinga modeļus.
Galvenie jautājumi literatūras apskatā ir kā produktam var palielināt tirgus daļu attiecīgo ārējo spēku ietekmē un produktu novietojumu fāzēs. Galvenie informācijas avoti pētījuma daļā ir intervija ar Unilever zīmola vadītāju Baltijā, kura atbild par Rexonas zīmolu kā arī dažādas tirgus daļas analīzes.
Bakalaura darbs satur 45 lapas, 8 grafikus attēlus, 3 tabulas un 5 pielikumus.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Atslēgas vārdi |
Tirgus daļa, dezodorantu tirgus, mārketinga stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Market share, deodorant market, marketing strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.03.2016 12:00:32 |