Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Mārketinga stratēģija, kā palielināt Rexona tirgus daļu Latvijā |
Title in English |
Marketing Strategy for Rexona to increase market share in Latvia |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Alika |
Reviewer |
T.Ņikitina |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga stratēģija kā palielināt tirgus daļu Latvijā Rexonai”.
Rexona dezodorants bija tirgus daļas līderis Latvijā. 2015. gada martā to apsteidza Nivea dezodorants, atstājot Rexona otrajā vientā pēc tirgus daļas. Pētījuma jautājums ir: Kā Rexona var palielināt savu tirgus daļu Latvijā? Darba mērķis ir izpētīt esošo Latvijas dezodotanta tigus situācju un Rexonas un to konkurentu produktu izvietojumu izmantojot mārketinga modeļus.
Galvenie jautājumi literatūras apskatā ir kā produktam var palielināt tirgus daļu attiecīgo ārējo spēku ietekmē un produktu novietojumu fāzēs. Galvenie informācijas avoti pētījuma daļā ir intervija ar Unilever zīmola vadītāju Baltijā, kura atbild par Rexonas zīmolu kā arī dažādas tirgus daļas analīzes.
Bakalaura darbs satur 45 lapas, 8 grafikus attēlus, 3 tabulas un 5 pielikumus.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Keywords |
Tirgus daļa, dezodorantu tirgus, mārketinga stratēģija |
Keywords in English |
Market share, deodorant market, marketing strategy |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
14.03.2016 12:00:32 |