Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Amoralle zīmola paplašināšana
Nosaukums angļu valodā Brand Extension of Amoralle
Autors Helēna Stavro
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs I.Alika
Recenzents P.Nazarova
Anotācija Bakalaura darba tēma ir “Amoralle zīmola paplašināšana”. Amoralle ir Latvijas luksusa apakšveļas un sieviešu apģērbu zīmols. Tā kā Latvijas tirgus ir mazs, tad zīmola stratēģija Latvijas tirgū ir nevis piesaistīt ar vien jaunus klientus, bet pārdod vairāk jau esošiem. Tādēļ zīmola paplašināšana uz citām produktu kategorijām Amoralle zīmolam ir aktuāla tēma. Atbilstoši tam darba mērķis ir noskaidrot kādas jaunas produktu kategorijas Amoralle zīmolam vajadzētu ieviest Latvijas tirgū. Darbs sastāv no ievada, literatūras analīzes, metodoloģijas, pētījuma empīriskajiem rezultātiem, analīzes, nobeiguma un rekomendācijām. Izmantotās pētījuma metodes ir intervija, aptauja un datu analīze. Bakalaura darbs satur 39 lapas, 36 bibliogrāfiskos nosaukumus, 8 ilustrācijas, 1 pielikumu. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda
Atslēgas vārdi Luksusa zīmola paplašināšana, zīmola paplašināšana, Amoralle
Atslēgas vārdi angļu valodā Luxury brand extension, brand extension, Amoralle
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 14.03.2016 10:57:09