Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Amoralle zīmola paplašināšana
Title in English Brand Extension of Amoralle
Author Helēna Stavro
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor I.Alika
Reviewer P.Nazarova
Abstract Bakalaura darba tēma ir “Amoralle zīmola paplašināšana”. Amoralle ir Latvijas luksusa apakšveļas un sieviešu apģērbu zīmols. Tā kā Latvijas tirgus ir mazs, tad zīmola stratēģija Latvijas tirgū ir nevis piesaistīt ar vien jaunus klientus, bet pārdod vairāk jau esošiem. Tādēļ zīmola paplašināšana uz citām produktu kategorijām Amoralle zīmolam ir aktuāla tēma. Atbilstoši tam darba mērķis ir noskaidrot kādas jaunas produktu kategorijas Amoralle zīmolam vajadzētu ieviest Latvijas tirgū. Darbs sastāv no ievada, literatūras analīzes, metodoloģijas, pētījuma empīriskajiem rezultātiem, analīzes, nobeiguma un rekomendācijām. Izmantotās pētījuma metodes ir intervija, aptauja un datu analīze. Bakalaura darbs satur 39 lapas, 36 bibliogrāfiskos nosaukumus, 8 ilustrācijas, 1 pielikumu. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda
Keywords Luksusa zīmola paplašināšana, zīmola paplašināšana, Amoralle
Keywords in English Luxury brand extension, brand extension, Amoralle
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 14.03.2016 10:57:09