Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
SIA RIMI Latvija pircēju lojalitātes uzlabošanas plāns |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Loyalty Enhancement Plan for SIA RIMI Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
M.Kjaer |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Lojalitāte savā būtībā nozīmē vēlmi atkārtoti veikt vēlamā produkta vai pakalpojuma iegādi vienā uzņēmumā, neietekmējoties no cita uzņēmuma piedāvājuma vai mārketinga aktivitātēm. Pircēju lojalitātes uzlabošana ir vērtīgākā stratēģija, ar kuras palīdzību uzņēmums var būtiski palielināt peļņu. Pilnībā izprotot pircēju raksturu un ieradumus, uzņēmuma vadība var spēt pilnvērtīgi veidot un saglabāt klientu uzticamību, kaut arī var būt nepieciešams daudz laika un būtisks finansiāls ieguldījums. Diplomdarbā tika pētīti veidi, kā Latvijas lielākais mazumtirgotājs SIA RIMI Latvija varētu uzlabot pircēju lojalitāti, noturot esošos klientus un paralēli, palielinot jaunu klientu skaitu. Teorētiskā lojalitātes un to ietekmējošo faktoru analīze ir balstīta uz 33 avotiem (rakstiem akadēmiskajos žurnālos un pētnieciskajiem darbiem). Darbs sastāv no 4 nodaļām, 5 tabulām, 4 pielikumiem un 2 grafiskiem attēliem. Diplomdarbs ir angļu valodā, un tas kopumā sastāv no 43 lapaspusēm. |
Atslēgas vārdi |
Lojalitāte, Pircēju lojalitāte, Lojalitātes uzlabošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Loyalty, Customer loyalty, Loyalty enhancement |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.03.2016 10:13:55 |