Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language SIA RIMI Latvija pircēju lojalitātes uzlabošanas plāns
Title in English Customer Loyalty Enhancement Plan for SIA RIMI Latvia
Author Jēkabs Grundmanis
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor M.Kjaer
Reviewer T.Ņikitina
Abstract Lojalitāte savā būtībā nozīmē vēlmi atkārtoti veikt vēlamā produkta vai pakalpojuma iegādi vienā uzņēmumā, neietekmējoties no cita uzņēmuma piedāvājuma vai mārketinga aktivitātēm. Pircēju lojalitātes uzlabošana ir vērtīgākā stratēģija, ar kuras palīdzību uzņēmums var būtiski palielināt peļņu. Pilnībā izprotot pircēju raksturu un ieradumus, uzņēmuma vadība var spēt pilnvērtīgi veidot un saglabāt klientu uzticamību, kaut arī var būt nepieciešams daudz laika un būtisks finansiāls ieguldījums. Diplomdarbā tika pētīti veidi, kā Latvijas lielākais mazumtirgotājs SIA RIMI Latvija varētu uzlabot pircēju lojalitāti, noturot esošos klientus un paralēli, palielinot jaunu klientu skaitu. Teorētiskā lojalitātes un to ietekmējošo faktoru analīze ir balstīta uz 33 avotiem (rakstiem akadēmiskajos žurnālos un pētnieciskajiem darbiem). Darbs sastāv no 4 nodaļām, 5 tabulām, 4 pielikumiem un 2 grafiskiem attēliem. Diplomdarbs ir angļu valodā, un tas kopumā sastāv no 43 lapaspusēm.
Keywords Lojalitāte, Pircēju lojalitāte, Lojalitātes uzlabošana
Keywords in English Loyalty, Customer loyalty, Loyalty enhancement
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 14.03.2016 10:13:55