Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām
Nosaukums angļu valodā Satisfaction of airBaltic Customers: Comparison with Low-Cost and Full- Service Airlines
Autors Nauris Vīgants
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs W.Schaub
Recenzents I.Jākobsone
Anotācija Abstract (in Latvian) Šī Bakalaura darba tēma ir „airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām” un galvenais pētījuma jautājums, kāda ir airBaltic klientu apmierinātības starpība starp zemo cenu un pilna servisa aviokompāniju klientiem. Ryanair un Finnair aviokompānijas tika ņemtas salīdzināšanai. Tika izveidota aptauja, pēc kuras izanalizēti 6 faktori, kas ietekmē klientu apmierinātību. Aptaujā piedalījās 61 cilvēks, kuri vērtēja katru no trim aviokompānijām. Pētījuma teorētiskajā pārskata galvenie informācijas avoti ir ekspertu pētījumi, teoriju grāmatas un viedokļi. Pavisam darbā izmantotas 11 figūras un 7 tabulas, kas precīzāk apraksta attiecīgo informāciju. Kopējais lappušu skaits ir 36. Pētījumā ir 15 pielikumi. Pētījums izstrādāts angļu valodā, tāpat kā aptauja un analīze.
Atslēgas vārdi klientu apmierinātība, Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām. airBaltic, Ryanair, Finnair
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer satisfaction, Comparison with low cost and full service airlines, airBaltic Ryanair Finnair
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 14.03.2016 09:32:15