Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām |
Title in English |
Satisfaction of airBaltic Customers: Comparison with Low-Cost and Full- Service Airlines |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
W.Schaub |
Reviewer |
I.Jākobsone |
Abstract |
Abstract (in Latvian)
Šī Bakalaura darba tēma ir „airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām” un galvenais pētījuma jautājums, kāda ir airBaltic klientu apmierinātības starpība starp zemo cenu un pilna servisa aviokompāniju klientiem. Ryanair un Finnair aviokompānijas tika ņemtas salīdzināšanai. Tika izveidota aptauja, pēc kuras izanalizēti 6 faktori, kas ietekmē klientu apmierinātību. Aptaujā piedalījās 61 cilvēks, kuri vērtēja katru no trim aviokompānijām.
Pētījuma teorētiskajā pārskata galvenie informācijas avoti ir ekspertu pētījumi, teoriju grāmatas un viedokļi.
Pavisam darbā izmantotas 11 figūras un 7 tabulas, kas precīzāk apraksta attiecīgo informāciju. Kopējais lappušu skaits ir 36. Pētījumā ir 15 pielikumi. Pētījums izstrādāts angļu valodā, tāpat kā aptauja un analīze. |
Keywords |
klientu apmierinātība, Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām. airBaltic, Ryanair, Finnair |
Keywords in English |
Customer satisfaction, Comparison with low cost and full service airlines, airBaltic Ryanair Finnair |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
14.03.2016 09:32:15 |