Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām
Title in English Satisfaction of airBaltic Customers: Comparison with Low-Cost and Full- Service Airlines
Author Nauris Vīgants
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor W.Schaub
Reviewer I.Jākobsone
Abstract Abstract (in Latvian) Šī Bakalaura darba tēma ir „airBaltic klientu apmierinātība: Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām” un galvenais pētījuma jautājums, kāda ir airBaltic klientu apmierinātības starpība starp zemo cenu un pilna servisa aviokompāniju klientiem. Ryanair un Finnair aviokompānijas tika ņemtas salīdzināšanai. Tika izveidota aptauja, pēc kuras izanalizēti 6 faktori, kas ietekmē klientu apmierinātību. Aptaujā piedalījās 61 cilvēks, kuri vērtēja katru no trim aviokompānijām. Pētījuma teorētiskajā pārskata galvenie informācijas avoti ir ekspertu pētījumi, teoriju grāmatas un viedokļi. Pavisam darbā izmantotas 11 figūras un 7 tabulas, kas precīzāk apraksta attiecīgo informāciju. Kopējais lappušu skaits ir 36. Pētījumā ir 15 pielikumi. Pētījums izstrādāts angļu valodā, tāpat kā aptauja un analīze.
Keywords klientu apmierinātība, Salīdzināšana ar zemo cenu un pilna servisa aviokompānijām. airBaltic, Ryanair, Finnair
Keywords in English Customer satisfaction, Comparison with low cost and full service airlines, airBaltic Ryanair Finnair
Language eng
Year 2016
Date and time of uploading 14.03.2016 09:32:15