Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Latvijas apakšveļas zīmolu izmantotās metodes sociālo tīklu mārketingā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Strategies and Brand Positioning for Lingerie Brands Operating in Latvian Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Alika |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt kādas metodes Latvijas apakšveļas zīmoli izmanto savā sociālo tīklu mārketingā, un salīdzināt tās ar labākajām praksēm un pieredzēm, kas ir minētas literatūras pārskatā. Informācija šim darbam tika iegūta 2 posmos. Literatūras pārskats tika veidots no informācijas, kas atrodama grāmatās, žurnālos, pētījumos kā arī elektroniskajos failos un mājas lapās, kas saistīti ar mārketingu sievietēm, tā specifiku, kā arī sociālo tīklu mārketingu kopumā. Otrajā posmā tika izveidota aptauja sievietēm, kas lieto sociālos tīklus, lai gūtu detalizētāku informāciju par iepirkšanās paradumiem un saikni ar Latvijas zīmoliem caur sociālajiem tīkliem. Darbā ir ietverta tabula ar īsu apkopojumu par 4 izvēlētajiem Latvijas apakšveļas zīmoliem – Lauma, Rosme, V.O.V.A. un Amoralle, kā arī 9 grafiki, kuros vizualizēti aptaujā iegūtie rezultāti. Pielikumā ir pievienoti 2 attēli, kuros salīdzinātas dažādas reklāmas kampaņas, kā arī tabula, kurā apkopotas galvenās atšķirības. Paraugs no darbā izmantotās aptaujas arī ir pievienots pielikumā. Darbā ir izmantoti dažādi saīsinājumi, kuri ir atšifrēti iekavās. |
Atslēgas vārdi |
Latvijas apakšveļas brendi, Sociālo tiklu mārketings, M;arketings sievietēm |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Latvian lingerie brands, Social media marketing, Marketing for women |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.03.2016 08:32:17 |