Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Latvijas apakšveļas zīmolu izmantotās metodes sociālo tīklu mārketingā |
Title in English |
Marketing Strategies and Brand Positioning for Lingerie Brands Operating in Latvian Market |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
I.Alika |
Reviewer |
P.Nazarova |
Abstract |
Darba mērķis ir izpētīt kādas metodes Latvijas apakšveļas zīmoli izmanto savā sociālo tīklu mārketingā, un salīdzināt tās ar labākajām praksēm un pieredzēm, kas ir minētas literatūras pārskatā. Informācija šim darbam tika iegūta 2 posmos. Literatūras pārskats tika veidots no informācijas, kas atrodama grāmatās, žurnālos, pētījumos kā arī elektroniskajos failos un mājas lapās, kas saistīti ar mārketingu sievietēm, tā specifiku, kā arī sociālo tīklu mārketingu kopumā. Otrajā posmā tika izveidota aptauja sievietēm, kas lieto sociālos tīklus, lai gūtu detalizētāku informāciju par iepirkšanās paradumiem un saikni ar Latvijas zīmoliem caur sociālajiem tīkliem. Darbā ir ietverta tabula ar īsu apkopojumu par 4 izvēlētajiem Latvijas apakšveļas zīmoliem – Lauma, Rosme, V.O.V.A. un Amoralle, kā arī 9 grafiki, kuros vizualizēti aptaujā iegūtie rezultāti. Pielikumā ir pievienoti 2 attēli, kuros salīdzinātas dažādas reklāmas kampaņas, kā arī tabula, kurā apkopotas galvenās atšķirības. Paraugs no darbā izmantotās aptaujas arī ir pievienots pielikumā. Darbā ir izmantoti dažādi saīsinājumi, kuri ir atšifrēti iekavās. |
Keywords |
Latvijas apakšveļas brendi, Sociālo tiklu mārketings, M;arketings sievietēm |
Keywords in English |
Latvian lingerie brands, Social media marketing, Marketing for women |
Language |
eng |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
14.03.2016 08:32:17 |