Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Šķirotavas stacijas pieņemšanas parka tehnoloģijas un noslodzes analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Skirotava station arrival park technology and workload |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
F.Mihailovs |
Recenzents |
RTU Transporta institūts, Dr.sc.ing., docents Jānis Eiduks |
Anotācija |
Rita PRUTĀNE Šķirotavas stacijas pieņemšanas parka tehnoloģijas analīze [Maģistra darbs] Rīgas Tehniskā universitāte, Rīga – 2016. – 63lpp.
Darbā apkopota informācija par Šķirotavas stacijas tehnoloģisko un ekspluatācijas darbu, pieņemšanas parka darba procesiem, to mijiedarbību un parka noslodzi.
Darba ietvaros tika veikta vilcienu kustības un apstrādes laiku plūsmas analīze pēc 2015. gada statistikas datiem par vilcienu pienākšanu stacijas pienākšanas parkā. Tika noteikts masu apkalpošanas sistēmas modelis un, balstoties uz varbūtības teoriju un statistikas apstrādes paņēmieniem, tika aprēķināta un analizēta pienākšanas parka apstrādes spēja vilcienu pienākšanas plūsmas palielināšanās gadījumā.
Darba rezultātā tika secināts, ka Šķirotavas stacijas pienākšanas parka pārstrādes spēja apskatāmajā periodā nav izmantota pilnībā un maksimālais iespējamais ienākošās plūsmas palielinājums būtu vienāds ar 60%, kad sistēmā neveidotos atteikumi un ienākošās plūsmas intensitāte sasniegtu 2.19 vilc/h, savukārt aizņemti būtu visi pieņemšanas ceļi.
Darbā: 63 lpp., 13 attēli, 12 tabulas, 32 formulas, 3 pielikumi un 27 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Vilciens, pienākšanas parks, ienākošā un izejošā plūsma,intensitāte, sistēmas noslodze, intervālu variācijas koeficients, apstrādāšanas laiki. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Train, arrival park, incoming and outgoing flows, intensity, duty of system, coefficient of interval variation, process’ times. |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.01.2016 21:38:41 |