Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Mākoņdatošanas risinājumu izmantošana CRM procesu mērogošanai
Nosaukums angļu valodā The Use of Cloud Solutions in Scaling CMS Processes
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Jānis Grabis
Recenzents Dr. sc. ing. Jānis Kampars
Anotācija Klientu attiecību pārvaldes (CRM) procesi ir vieni no būtiskākajiem procesiem uzņēmumos, kuros arvien biežāk tiek izmantotas sarežģītas analītiskas funkcijas. Maģistra darba ietvaros tika izpētīti un pielietoti mākoņdatošanas risinājumi CRM procesu mērogošanai. Darbā tika izskatītas mākoņdatošanas risinājumu īpašības un pamatjēdzieni. Tajā tika izpētīta literatūra par mākoņdatošanas risinājumu servisa modeļiem, resursu monitoringa iespējām, kā arī mākoņdatošanas risinājumu elastīgums, horizontālās un vertikālās mērogošanas iespējām. Lai noteiktu mākoņdatošanas izmantošanas iespējas CRM procesu implementēšanā, darbā ir izpētīta CRM būtība, to klasifikācija un tika izskatīti CRM implementācijas veidi, to īpatnība, atšķirības un izaicinājumi. Maģistra darba ietvaros tika veikta reāla uzņēmuma gadījuma izpēte. Balstoties uz iegūto sapratni par CRM procesiem un to klasifikāciju, tika izdalīti svarīgākie pētāmā uzņēmuma klientu atbalsta biznesa procesi. Padziļinātai biznesu procesu izpratnei tika izpētīts uzņēmuma bizness un tā organizatoriskā struktūra. Pielietojot iegūtās zināšanas par mākoņdatošanas risinājumiem, pētāmā uzņēmuma biznesa procesiem tika novērtētas to mērogošanas iespējas. Praktiski tika simulēti identificētie mērogojamie procesi un to aktivitātes lokālā CRM sistēmā. Simulācija tika veikta dažādiem sistēmas izvietojuma veidiem – on-premise, datošanas mākonī un hibrīda platformā. Tas tika darīts, lai identificētu labāko mākoņdatošanas risinājuma pielietojumu CRM procesu mērogošanai. Darba apjoms – 119 lpp., 26 tabulas, 44 attēli.
Atslēgas vārdi mākoņdatošana CRM mērogošana biznesa procesi
Atslēgas vārdi angļu valodā cloud CRM scaling bizness process
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 13.01.2016 14:11:31