Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Darbu izpildes kontroles automatizācija atbilstoši ITIL pakalpojumu pārvaldības pieejai
Nosaukums angļu valodā Work Performance Control Automation Based on ITIL Service Management Approach
Autors Ņikita Antonovs
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs
Recenzents Dr. sc. ing. Jans Šlihte
Anotācija Katram IT pakalpojumu lietotājam ir nācies saskarties ar situāciju, kad atbilde uz vienkāršu jautājumu vajadzēja gaidīt ļoti ilgu laiku, vai kad viņa pieprasījums vispār bija palicis neatbildēts. Atbalsta dienesta izveidošana ir pirmais solis pretim kvalitātes izmaiņām organizācijā pakalpojumu pārvaldības procesos. Lai atbalsta dienesta darbība būtu veiksmīga, darbs ir jāsāk ar IT pakalpojumu dienesta sistēmas ieviešanu. Dotā darba mērķis ir izstrādāt darbu izpildes kontroles instrumentus IT pakalpojumu dienesta sistēmai. Darba ietvaros tika izpētīta ITIL bibliotēka, ITSM pieeja, labākas darbu izpildes kontroles prakses, izanalizētas un sastādītas prasības darbu izpildes kontroles funkcionālam, izstrādāts un ieviests funkcionāls un izdarīti secinājumi.
Atslēgas vārdi ITIL, ITSM, IT pakalpojumu dienests, pakalpojumu pārvaldība, darbu izpildes kontroles automatizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā ITIL, ITSM, Service Desk, Work Performance Control Automation, Service Management
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 13.01.2016 11:21:22