Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Darbu izpildes kontroles automatizācija atbilstoši ITIL pakalpojumu pārvaldības pieejai |
Nosaukums angļu valodā |
Work Performance Control Automation Based on ITIL Service Management Approach |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jans Šlihte |
Anotācija |
Katram IT pakalpojumu lietotājam ir nācies saskarties ar situāciju, kad atbilde uz vienkāršu jautājumu vajadzēja gaidīt ļoti ilgu laiku, vai kad viņa pieprasījums vispār bija palicis neatbildēts. Atbalsta dienesta izveidošana ir pirmais solis pretim kvalitātes izmaiņām organizācijā pakalpojumu pārvaldības procesos. Lai atbalsta dienesta darbība būtu veiksmīga, darbs ir jāsāk ar IT pakalpojumu dienesta sistēmas ieviešanu.
Dotā darba mērķis ir izstrādāt darbu izpildes kontroles instrumentus IT pakalpojumu dienesta sistēmai. Darba ietvaros tika izpētīta ITIL bibliotēka, ITSM pieeja, labākas darbu izpildes kontroles prakses, izanalizētas un sastādītas prasības darbu izpildes kontroles funkcionālam, izstrādāts un ieviests funkcionāls un izdarīti secinājumi. |
Atslēgas vārdi |
ITIL, ITSM, IT pakalpojumu dienests, pakalpojumu pārvaldība, darbu izpildes kontroles automatizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ITIL, ITSM, Service Desk, Work Performance Control Automation, Service Management |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.01.2016 11:21:22 |