Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Effectiveness evaluation models for advertising in Latvia" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Dr.oec. R.Greitāne |
Anotācija |
Maģistra darba tēma Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā, tika izvēlēta tādēļ, ka efektīva reklāmas kampaņas izstrādāšana ar ierobežotiem finanšu līdzekļiem mūsdienās ir ļoti aktuāls jautājums katram uzņēmumam, kas vēlas izdzīvot skarbajos konkurences apstākļos, kas šobrīd valda Latvijas tirgū.
Maģistra darba pētījuma objekts ir reklāmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā, bet pētījuma priekšmets ir reklāmas efektivitātes novērtēšanas izstrādāšanas modeļi.
Darba mērķis ir izstrādāt reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeli, kas veicinātu uzņēmuma izstrādāto reklāmas kampaņu efektivitāti un uzņēmuma saimniecisko līdzekļu efektīvu izmantošanu reklāmas pasākumiem.
Maģistra darba novitātes ir:
1. Reklāmas efektivitātes ietekmējošo faktoru noteikšana, kas palīdzētu uzņēmumiem savlaicīgi reklāmas izstrādes procesā novērst būtiskākās kļūdas sekmējot efektīvāku reklāmu izstrādi.
2. Reklāmas efektivitātes noteikšanas metožu klasifikācija, kas ļautu uzņēmumam novērtēt izstrādāto reklāmu un reklāmas kampaņu ekonomiskās efektivitātes izaugsmi uzņēmumā.
3. Reklāmas efektivitātes noteikšanas modeļa izstrādāšana ar nolūku palīdzēt uzņēmumiem ar ierobežotu resursu daudzumu izstrādāt efektīvu reklāmu un reklāmas kampaņu uzņēmuma finanšu stāvokļa uzlabošanai. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma, reklāmas efektivitāte, efektivitātes novērtēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising, advertising effectiveness, efficiency evaluation |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2011 15:48:43 |