Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā"
Nosaukums angļu valodā "Effectiveness evaluation models for advertising in Latvia"
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec.,prof. E.Gaile-Sarkane
Recenzents Dr.oec. R.Greitāne
Anotācija Maģistra darba tēma Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā, tika izvēlēta tādēļ, ka efektīva reklāmas kampaņas izstrādāšana ar ierobežotiem finanšu līdzekļiem mūsdienās ir ļoti aktuāls jautājums katram uzņēmumam, kas vēlas izdzīvot skarbajos konkurences apstākļos, kas šobrīd valda Latvijas tirgū. Maģistra darba pētījuma objekts ir reklāmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā, bet pētījuma priekšmets ir reklāmas efektivitātes novērtēšanas izstrādāšanas modeļi. Darba mērķis ir izstrādāt reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeli, kas veicinātu uzņēmuma izstrādāto reklāmas kampaņu efektivitāti un uzņēmuma saimniecisko līdzekļu efektīvu izmantošanu reklāmas pasākumiem. Maģistra darba novitātes ir: 1. Reklāmas efektivitātes ietekmējošo faktoru noteikšana, kas palīdzētu uzņēmumiem savlaicīgi reklāmas izstrādes procesā novērst būtiskākās kļūdas sekmējot efektīvāku reklāmu izstrādi. 2. Reklāmas efektivitātes noteikšanas metožu klasifikācija, kas ļautu uzņēmumam novērtēt izstrādāto reklāmu un reklāmas kampaņu ekonomiskās efektivitātes izaugsmi uzņēmumā. 3. Reklāmas efektivitātes noteikšanas modeļa izstrādāšana ar nolūku palīdzēt uzņēmumiem ar ierobežotu resursu daudzumu izstrādāt efektīvu reklāmu un reklāmas kampaņu uzņēmuma finanšu stāvokļa uzlabošanai.
Atslēgas vārdi Reklāma, reklāmas efektivitāte, efektivitātes novērtēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Advertising, advertising effectiveness, efficiency evaluation
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2011 15:48:43