Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā" |
Title in English |
"Effectiveness evaluation models for advertising in Latvia" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,prof. E.Gaile-Sarkane |
Reviewer |
Dr.oec. R.Greitāne |
Abstract |
Maģistra darba tēma Reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeļi Latvijā, tika izvēlēta tādēļ, ka efektīva reklāmas kampaņas izstrādāšana ar ierobežotiem finanšu līdzekļiem mūsdienās ir ļoti aktuāls jautājums katram uzņēmumam, kas vēlas izdzīvot skarbajos konkurences apstākļos, kas šobrīd valda Latvijas tirgū.
Maģistra darba pētījuma objekts ir reklāmas efektivitātes novērtēšana uzņēmumā, bet pētījuma priekšmets ir reklāmas efektivitātes novērtēšanas izstrādāšanas modeļi.
Darba mērķis ir izstrādāt reklāmas efektivitātes novērtēšanas modeli, kas veicinātu uzņēmuma izstrādāto reklāmas kampaņu efektivitāti un uzņēmuma saimniecisko līdzekļu efektīvu izmantošanu reklāmas pasākumiem.
Maģistra darba novitātes ir:
1. Reklāmas efektivitātes ietekmējošo faktoru noteikšana, kas palīdzētu uzņēmumiem savlaicīgi reklāmas izstrādes procesā novērst būtiskākās kļūdas sekmējot efektīvāku reklāmu izstrādi.
2. Reklāmas efektivitātes noteikšanas metožu klasifikācija, kas ļautu uzņēmumam novērtēt izstrādāto reklāmu un reklāmas kampaņu ekonomiskās efektivitātes izaugsmi uzņēmumā.
3. Reklāmas efektivitātes noteikšanas modeļa izstrādāšana ar nolūku palīdzēt uzņēmumiem ar ierobežotu resursu daudzumu izstrādāt efektīvu reklāmu un reklāmas kampaņu uzņēmuma finanšu stāvokļa uzlabošanai. |
Keywords |
Reklāma, reklāmas efektivitāte, efektivitātes novērtēšana |
Keywords in English |
Advertising, advertising effectiveness, efficiency evaluation |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
30.05.2011 15:48:43 |