Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu lojalitātes programmas kā mārketinga instruments biznesa attīstībā |
Nosaukums angļu valodā |
Customer loyality programs as marketing tool in growing business |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Elīna Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Deniss Ščeulovs |
Anotācija |
Ayyubov K. Klientu lojalitātes programmas kā mārketinga instruments biznesa attīstībā: Bakalaura darbs / K.Ayyubov, prof. E.Gaile-Sarkane - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārzemju studentu departaments, bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2016 gads.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 70 lappuses (izņemot pielikumus). Tajā ietilpst ievads, analītiskā un praktiskās daļas, secinājumi un priekšlikumi, bibliogrāfijas saraksts un pielikumi. Bibliogrāfisko sarakstu veido 45 informācijas resursi.
Analītiskā daļa ietver divas apakšnodaļas, kas ir veltītas klientu lojalitātes jēdziena analīzei un klientu lojalitātes programmu izskatīšanai. Analītiskā daļa ietver klientu lojalitātes programmu klasifikāciju, metožu un instrumentu kopumu to izveidošanai un novērtēšanai.
Otrajā darba daļā ir detalizēti apskatīts uzņēmums McDonald’s un izvērtētas tam atbilstošās klientu lojalitātes programmas. Šajā daļā tiek aprakstītas tirdzniecības metodes un instrumenti veiksmīgai biznesa attīstībai.
Darbā ir veikti ekonomiskie aprēķini un tiek analizēti statistikas dati.
Praktiskā daļa sastāv no piecām apakšnodaļās, kurās norādīts mārketinga analīzi darbā ir izmantotas vispārzināmās pētniecības metodes: SVID analīze, AES indeksa rīks, ar anketēšanas metodi un aprēķinu izmaksām, ko autors lojalitātes programmu piedāvāti.
Pētījuma periods aptver 2013. – 2015 gadus.
Bakalaura darbs satur 9 attēlus, 11 tabulas un 2 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
Klientu lojalitātes programmas, Pastāvīgajiem klientiem,McDonalds' loyalty program |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer loyalty programs, Loyal programs,McDonalds " lojalitātes programma |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2016 19:44:37 |